GLOSSYBOX - APRIL 2015

 
Glossybox trillade ner i brevlådan idag, älskar mina boxar! Den här gången fick man en ansiktsmask, läppstift, nagellack, ögonskugga och ett balsam. Jag blev jätteglad över färgerna, tidigare har jag fått en grön ögonskugga men fick i guld nu och riktigt fina färger på både nagellacket och läppstiftet som är i pennform vilket även var positivt och enklare att applicera! Läs mer om produkterna samt bli medlem och få hem boxar varje månad du också på GLOSSYBOX! Vill du hitta tidigare boxars recensioner så finns de HÄR.



Kommentarer

Verkar så kul med glossybox och funderar starkt på att skaffa det :) Lät som roliga produkter du fick hem denna månad!

Svar: ja de är jättekul med en överaskning som trillar ner i brevlådan varje månad så prova :Dgå gärna in till glossybox via min blogg om du vill då det skulle glädja mig då jag får lite poäng ;) hade fint!
Elisa Sivén


Kom ihåg






Trackback