MITT 2015

 Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut? Skaffade hund, klarade av matten, blev färdigutbildad barnskötare, tröttnat på alkohol haha! åkte på en spontan trip till Öland. 
 

Vilka länder besökte du 2015? Inga alls faktiskt för att vi ville hålla oss i Sverige första året med valp samt spara pengar (vi var studerade båda två på heltid de här året).

 Bästa köpet? NELLY! ♥
 

Saknar du något under år 2015 som du vill ha år 2016? Mina vänner från Vässan och släkten, så de ska bli skönt att få flytta hem till mina nära&kära igen och få umgås mer. Och jobba, jag saknar att få lön haha!

Vad önskar du att du gjort mer? Tagit tag i min hälsa mer, både psykiskt och fysiskt. Men till 2016 blir det förändringar och smartare val.

Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig för mycket om saker jag inte kan påverka. Brytt mig om folk som ändå aldrig ger något tillbaka, som bara tar energi istället för ger. 

Bästa minnerna från 2015? Min 25års fest som blev riktigt lyckad i somras, samt 250års festen som också fick en perfekt sommarkväll. Alla strandhäng och sena sommarnätter på uteserveringar med vännerna, älskar sommaren som gav många fina minnen!

Bästa boken du läste i år? Inte var det matte eller samhällsboken i alla fall ;) Jag läser aldrig böcker längre som nöje de blir mest tidningar och de bästa är Styleby och Elle.

Vad spenderade du mest pengar på? Nelly, mitt hår, mat och smink ;)

Vilken är din största insikt under 2015? Vilka som faktiskt är ens riktiga vänner, som har ringt ibland bara för att, som alltid finns där för en vilket har varit viktigt när man bor så långt ifrån. Tack för allt peppande, älskar er.

 
Vad är du peppad för inför nästa år? Flytten! Även om de är lite blandade känslor att komma tillbaka till Västerås så känns det ändå som att de blir mycket bättre än lilla Eksjö. Vi båda ser framemot att få fixa om i lägenheten, måla väggarna, tittar ut vilka möbler vi vill ha och ändra samt de vi ska göra i höst som vi längtat efter under flera år som vi äntligen ska ta tag i. Jag ser framemot allt med Andreas! ♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback