ROMANTISKT

Jag blev så glad när jag öppnade julklappen från Andreas (fast vi sagt att vi inte ska köpa julklappar). Jag fick ett contourkit från Anastasia som jag nämnt att jag vill prova förut och han är så söt som har lyssnat och visste vad jag önskade mig utan att jag sagt det. Men de gulligaste var nog att han hade kollat upp vart den fanns att köpa innan och sen åkte ner på stan och satte på gps:en för att hitta till Harmoniq HAHA! De tog några dagar efteråt för han att erkänna de här.. åh min älskade knäppis vad jag älskar dig ♥



Kommentarer

Men hahah! Fan vad gulligt 😉
Det där contourkitet är ju rena drömmen 😍 Du får gärna skriva sen vad du tyckte om det! Kram

Svar: ja haha han är lite knäpp ;Daa verkligen! jag har ett från smashbox också men den är för mörk för mig, så de här passar nog bättre har provat den litegrann och den är mycke lättare att jobba med speciellt med real technics du vet ;) kram!
Elisa Sivén


Kom ihåg






Trackback