LÄGENHETSJAKT

Vi tittar som sagt på lägenheter hela tiden nu, vi är väldigt kräsna dock. Vi titta på en idag, jag blev så kär i den men jag ser ju inte sånt som Andreas ser så det är tur att han är med. Då taket hade sprickor som om de vore fuktskadat i sovrummet och väggarna slarv målade, visst man kan måla om själv och täppa igen alla hål men vi vill helst inte göra så mycket. Sedan hade den inte tillräckligt med förvaring, tvätt eller diskmaskin vilket vi har nu och något vi gärna vill ha sen, i alla fall tvättmaskin. Så vi får titta vidare.. Det är lite irriterande att man kan få hus i Hallsta, Sura, Ramnäs för samma pris som en lägenhet här i Västerås. Men jag vill inte bo i Hallsta igen även om Andreas skulle tycka att de vore mysigt så har han inte växt upp där haha, så nej de finns inte i min värld. Och jag tror inte vi orkar ta hand om ett hus och tomt ;) Så vi får se vad det blir, jakten fortsätter!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback