GLOSSYBOX - DECEMBER 2016

Sista Glossyboxen för i år! Jag har prenumererat hela året och har varit mer nöjd än missnöjd, du hittar alla tidigare boxar under min header längst upp i bloggen vid kategori Glossybox
 
I den sista boxen som dessutom är den snyggaste i år (jag som älskar rosa&guld ihop) så fick man en volym spray som även innehåller incha inchi olja för att ge näring till håret från Bastiste.
 
Ett läppstift i ett vackert guldfodral i en nude färg står det men jag tycker den är mer mörbrun och inget jag kommer använda men den kommer från Mdmflow.
 
Läppbalsam från Carmex som sägs vara bäst i test, den sticker till på läpparna till en början men de är för att motverka klåda och irritation, vilket är väldigt bra!
 
Den vita tuben i mitten är från This Works och är en 3 i 1 produkt som ska då vara en ansiktsmask, fuktkräm samt primer som ska återfukta och jämna ut hudtonen, de ska bli spännande att få prova!
 
Och sist en handkräm i mini format som är enkel att ta med sig från Burt's Beets som innehåller botianska oljor, örter och bivax som ska återfukta och mjukgöra händerna. 
 
Glossybox är en perfekt julklapp till de som älskar skönhetsprodukter! Varje månad får man hem 5 produkter samt erbjudanden, Glossymag som är en liten tidning med inspiration och tips. Du kan välja själv om du vill köpa en löpande prenumeration varje månad för 139kr (avsluta när du vill) eller om du vill ge bort månader som avslutas automatiskt, du kan välja själv och läsa mer HÄR!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback