MONDAY

Jag älskar måndagar, många hatar dom vilket också är förståligt för att man börjar jobba igen. Men jag tror att jag ändå skulle gilla det eftersom jag kommer se till att ha ett jobb jag trivs på. Än så länge har jag haft nästan alla måndagar ledigt men jag gillar att vara tillbaka till rutiner efter helgen, att de är en ny vecka på gång med nya möjligheter. 

Även om jag har varit ledig så har jag varit överallt idag. Det började på stan där jag träffade Linnea, deras mamma, Amanda och hennes söta 8 månaders gamla Alice som blivit så stor sen sist! Linnea åkte tillbaka hem till Gbg idag så det var kul att träffa henne en snabbis innan hennes avfärd och jag måste dit i vår igen, älskar Gbg! 

Jag har även hunnit träffa Elin och hennes lilla grabb Noel som bjöd mig på 1års kalas, tiden går så fort! Sen blev det hem, fixa och dona för att sedan gå på en intervju (håll tummarna, de här är riktigt bra). Dagen avslutades med 75minuters yoga på stan med Eve som var behövlig för min rygg och så skön avslappning! Så de här ska jag försöka fortsätta med. Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova med en snarkande hund och pojkvän brevid mig, natty natty! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback