VÄSTKUSTEN!

Nu är vi hemma igen efter en vecka på Västkusten, har inte kunnat blogga något då internet varit segt. Så här kommer ett litet kollage av lite vad vi har gjort. Vi åkte ner och började i Varberg där vi hade bokat en stuga i 5 nätter på mysiga Getterö Camping! Självklart hade vi med oss Nelly också som var så lycklig när hon fick springa i havet. Vi åt skaldjurs middag första kvällen tillsammans med min vän Jeanette (eller Hayatt som jag kallar henne från när vi jobbade ihop förut) och hennes pojkvän Johannes. Dom bodde på samma camping så vi satt och käka utanför deras husvagn till solnedgången och hängde med dom två dagar innan de skulle hem :)
 
Vi hade dåligt väder de tre första dagarna men sen blev det riktigt varmt och soligt då vi bodde på stranden om dagarna och bada i havet. Vi tog även en sväng till Ullared som låg 15 min från våran stuga så vi passa på att handla behövliga saker. Förut när vi har varit där så köpte vi så onödiga saker bara för att men nu var vi smartare, dock proppat med folk som trängdes och körde på en med vagnar! Jag är inte så stort fan av Ullared egentligen, men Andreas gillar det haha han är nog den enda pojkvännen som gör det ;) Vi har även varit i Falkenberg och avslutade resan i Göteborg där min vän Linnea bor och dit kom även Jenny, Jonas och Jocke med tåget från Västerås då vi alla gick till Liseberg. Dock kunde jag inte åka något då det fortfarande är fel på min nacke så dom åkte några karuseller men vi spelade mest, åt mat och strosa runt. Vi har haft en riktigt skön och rolig vecka på Västkusten som jag älskar så!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback