BALKONG HÄNG!

Jag mår äntligen bättre! Igår var jag på ackupunktur igen och hon skruvade till dom två gånger så det kändes som att de gav mer resultat den här gången även om jag var lite yrslig efteråt. Jag kan i alla fall stå och gå själv nu, de är lite jobbigt med balansen då den är sådär och jag har varit på väg att ramla omkull när jag försökt gått ut med Nelly men jag kämpar på. Imorgon ska jag till en till sjukgymnast och se vad han kan göra, jag hoppas han kan göra någon mirakelkur så jag snart kan börja jobba igen då jag varit sängliggandes i drygt två veckor snart.
 
Jag tog mig ut på balkongen på eftermiddagen då solen kommer på rätt sida för oss. Jag tog med min älskade plutt som gärna spanar på folk och andra hundar. Ibland vill hon gärna höras också vilket är irriterande men vi försöker allt vi kan för att träna bort det och hon blir bättre och bättre tack och lov. Hon har aldrig varit på den här balkongen förut så de är lite nytt för henne. De är dock fortfarande lite kallt att sitta där men snart kan man vara helt utan tröja&filt, helt näck och bara bjussa till grannarna! ;)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback