BOHO SUMMER

70-tals trenden håller i sig fortfarande och de älskar jag, speciellt mot de bohemiska hållet. Axlarna ska framhävas mer nu i vår&sommar och på H&M finns de en massa härliga toppar och blusar med söta spetsdetaljer. Jeansen väljer man ut efter vad man själv gillar och passar i, jag gillar flare som passar de flesta och de passar riktigt bra ihop med bohemiska toppar och höga sandaletter som dessa som du kan hitta på Zalando. Jag kommer även satsa på en riktigt fin maxiklänning i spets, som denna från H&M tillsammans med ett fint bohemsikt halsband och en fransväska som pricken över it.
 
Solbrillor är ett måste när solen skiner som mest, de finns en massa härliga nyheter på Lensway och jag tycker man ska satsa på lite annorlunda varianter för att vara mer personlig men även klassiska som funkar till allt! Något jag däremot tycker man ska skippa i sommar är smink, det enda som behövs om man har en solkysst hy är läppglans som piggar upp i en härlig färg, min favorit är från Nyx i en krämig beige nyans som även återfuktar, den hittar du på Fyndiq! En riktigt bra parfym som jag kan tipsa om är Clean i doften Rain som passar till alla tillfällen, den doftar magiskt och du kan hitta den på Parfym.se! Inspirerande böcker är alltid skönt att läsa på sommaren när man hänger i hängmattan, en av mina favoriter just nu är Säker Stil och jag kan även tipsa om Golden Year som du hittar på Bokus. Klicka på länkarna för att ta del av riktigt grymma erbjudanden!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback