KLASSÅTERTRÄFF

Ni får ursäkta för kassa Iphone bilder men jag har sett att de flesta går in och läser bloggen via mobiler så jag hoppas det blir bättre upplösning där. Jag har haft fullt upp sen förra helgen med allt möjligt så jag har inte hunnit eller orkat släpat med mig den stora kameran men det ska de bli ändring på! Jag är lika trött som Nelly just nu, det blev två dagars den här helgen, de var ett år sen sist om inte mer! Linnea var upp från Gbg i fredags då vi drack lite rött, så trevligt synd att tiden går så fort! ♥ 
 
Och igår så hade vi klassåterträff då vi gick ut nian för 10 år sen så det var trevligt. Vi körde lite quiz med frågor från högstadiet och så fick vi tillbaka våra brec som vi skrev för 10år sen hur livet skulle bli nu haha! På mitt stod det såklart att jag var en stor skådespelerska i ett stort hus i Hollywood och tillsammans med en heting. En heting är jag sambo med idag och lyckligt kär i så det stämde ju haha, Hollywood har jag besökt men stort hus och skådis..nja. Jag har alltid haft en livlig fantasi och stora drömmar så det var kul att få läsa. Jag är även glad över att så många gamla i min släkt fortfarande lever dock var de sorgligt att skriva 10år framåt igen.. Urs de vill jag inte ens tänka på! Men det var en trevlig kväll och de var kul att få catcha upp med vissa också som man inte haft kontakt med på många år. 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback