GLAD PÅSK!

Imorse tog jag den här bilden på lilla påskgubben som blir hela 2 månader idag! Han vände sig första gången igår från mage till rygg, så kul och han är jättestark i nacken och puttar upp sig med rumpan så han kanske börjar krypa snart haha! Själv så rullade jag som en köttbulle innan jag kröp eller gick berätta mamma så vi får väl se vad hans nästa steg blir i utvecklingen ;)
 
Och den här veckan har han sovit från nio på kvällen till halv tre på morgonen, så skönt! Sen från halv tre är det lite bråkigt då han har svårt att somna om men det brukar ge sig till sist och vi sover till åtta så det börjar gå bättre. Sen går det ju såklart upp och ner med rutiner när det är små såklart det vet vi men vi njuter av varenda extra timme vi får sova ut, sen vill man vara pigg och gosa massor med våran glada lilla kille som har världens härligaste leende med litet skratt ;) ♥
 
Idag hämta vi upp farfar för vi åkte till faster&familjen i Fagersta på påskmiddag. Jag tycker det är jobbigt att åka till farfar&farmors hus faktiskt, jag har inte varit inne än efter hon gick bort, de gör för ont och jag vill inte at farfar ska se mig böla av att bara se hennes saker. När jag varit där så har jag sagt till farfar att gå ut på gården för det känns lättare och säkert skönare för honom också. Jag kan bara tänka mig hur ont och ledsamt det är för honom att bo där utan henne. Men det kändes bra att han fick följa med på påskfirande, vi åt god mat och hade det trevligt även om hon saknades såklart men hon var med oss ändå ♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback