VÅRAN NYA LYA!

Det här är planlösningen på våran nya 3:a som vi kommer flytta in i så snart som möjligt vilket vi ser framemot! De är nyproduktion och blev klar i början på året, den är på 76kvm och alla väggar är vita som vi har nu också vilket vi trivs jättebra med men sen får vi se om vi gör om något rum. Det är de som är det bästa med att äga, att vi får göra precis som vi vill!
 
Så mina inredningsplaner går i högvarv i huvudet just nu och det ska bli så kul att få inreda Maxells framtida rum! Det är även skönt att ha diskmaskin, tvätt och torktumlare som vi har nu för vi skulle inte klara oss utan det. Något som jag även vill ha är badkar istället för dusch såklart då jag njuter verkligen av att ha badkar nu så det är något jag vill ordna ganska fort. Jag kan ta mer verkliga bilder eller kanske filma om vi hinner på onsdag när vi ska dit och kika lite, längtar!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback