HAN HAR JU ALLTID VARIT HÄR?

 
Jag tittade precis igenom lite videos och hittade den här, tänk att han har varit därinne? Det är så konstigt för det känns som att Maxell har varit i vårat liv jämt. Men han kom bara för 2 och en halv månad sen och då födde jag barn!! (det är så ovant att skriva och säga det högt men jag gör gärna det för då känner jag mig stolt haha). För tanken att föda barn har varit min största skräck i nästan hela mitt liv just för att man har hört om smärtan och allt. Så det bästa är egentligen att föreställa sig att det kommer vara den värsta smärtan man någonsin kommer att uppleva för då klarar man det. Men jag var livrädd enda tills det verkligen var dags för då kom en inre styrka och envishet som tog över och det enda jag tänkte på var att få ut honom, men värsta smärtan ja de stämmer in ganska bra men den går över lika fort. Och fort gick det, det går att läsa min förlossningsberättelse HÄR för de som är intresserade :) 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback