HÖSTENS INREDNINGSTRENDER


1. HERE / 2. HERE / 3. HERE / 4. HERE / 5. HERE / 6. HERE / 7. HERE / 8. HERE

De största inrednings trenderna i höst är mörkblått, plommon, senapsgult, sammet, jordnära färger, gråa nyanser, trä detaljer, trä korgar, "ta in naturen", växter, fluff päls, 70.tal mm. Jag själv kommer gå mycket efter plommon, grått, sammet och mönstrade mattor, mörk marmor.. 

Hösten är den bästa säsongen enligt mig både när det kommer till inredning och mode! Vi var och köpte lite inredning igår faktiskt och vad de var får ni se i en vlogg. Ja, jag vloggade när vi gick i butikerna haha! Det är lite halvjobbigt och jag kan inte riktigt slappna av än även om jag inte filmar mig själv så mycket så är det ju lite ovant men jag tycker det är kul och roligare att få ut än bilder. Så den kommer upp så fort jag får tiden men förhoppningsvis i veckan! 

 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback