FÖRSTA JUL VLOGGEN

 
Jag fick lite feeling igen så tänkte köra på med youtube även om det tar en massa tid att filma och redigera eftersom jag gör allting själv men försöker hinna med det medans Maxell sover. Jag önskar att jag också kunde ha någon som redigerar åt mig som alla andra har med roliga pratbubblor, klipp och grejer men jag kör ganska simpelt. Jag har försökt att få min lillebror att göra det åt mig, för han är grym på redigering! Men han har fullt upp med sin egen kanal, där han lägger upp när han spelar och han är grym! Han har flera visningar och kommentarer från hela världen som blir imponerade av hans gamande ;) Jag har alltid varit emot spelande men jag måste erkänna att jag faktiskt är lite stolt över honom ändå, bästa lillebror♥
 
Jag skulle filma mer på stan och visa all fin julbelysning och på slottet som just nu har en magisk show som de kallar det. Men såklart så dog min kamera trots att den var full laddad! Så måste köpa ett till batteri. Men jag ska försöka filma under mellandagarna när jag ska till stan nästa gång. Nu till helgen åker vi till Hallsta&Västerås där vi ska fira jul med våra nära&kära! Jag ska försöka filma så mycket jag kan inte bara för youtube men för våran egen skull också. Jag älskar att titta på våra gamla jul filmer och se vad vi fick och reaktionerna ;) Så nu är vi såå taggade för Maxells första jul! ♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback