MIN TIDIGA JULKLAPP!

Jag har knappt brytt mig om hur jag sett ut på hela året, det är väldigt sällan jag ens tittar på mig själv i spegeln. Jag var jämt och fixade håret på salong förut men nu minns jag knappt sist jag gjorde det. Man prioriterar ju inte sig själv på samma sätt längre. Så min kära mamma överraskade mig med en tidig julklapp så jag fick gå och fixa håret! Meningen var att de skulle bli hos Amanda som både jag och mamma går till på Hairdesign By Amanda men tiden passade inte riktigt och hon hade egentligen fullt nu i december vilket hon alltid har för att hon är bäst så de fick bli i Örebro istället. Det var ju lite nervöst att gå till en helt ny, jag och Amanda babblar alltid på så de är ju de som är så skönt eftersom man känner henne. Det kändes lite dumt att inte gå till henne men hon förstod ju läget och skulle aldrig ta illa upp.
 
Jag blev tipsad av mina Örebro vänner att gå till Ida Hårstudio och frisören där förstod exakt hur jag ville ha det, så det kändes så skönt. För många är det bara hår men jag är väldigt kräsen när jag väl sitter i frisörstolen och ville ha den perfekta nyansen och hon fixade det, så jag blev väldigt nöjd! Och vi babblade på vi med så det var inte alls stelt som jag var rädd för då jag alltid får sitta några timmar.. Och hon blev förvånad över hur mycket färg hon behövde, hon tömde nästan slut på deras stora flaskor haha! Jodå, jag har tjockt hår och de tackar jag mina gener för trots mycket håravfall efter förlossningen. Så nu blev jag mörkhårig igen, vilket jag trivs bäst med så tack bästa mamma för julklappen! Och för allt ♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback