BOAR IN MIG

Det är fortfarande ovant att vakna upp i nya lägenheten för de känns som att vi bara är här för stunden hos någon annan haha! Men nu under dagarna när jag är hemma och väntar på bebis så plockar jag och fixar de jag orkar. Så de känns mer och mer som vårat vilket är lika med kaos haha! Nä men mycket letande blir de fortfarande i kartonger vilket kan bli frustrerande så då ger jag upp och lägger mig i soffan istället. Jag älskar ljuset in i lägenheten med våra stora fönster, ska ta bilder när vi fått mer ordning! 
 
Jag har även fått besök igår av Amanda och hennes söta dotter Alice, världens charmigaste lilla tjej! Och idag av Sofia som kom förbi med kladdkaka som var så god, mysigt! Sedan var hon så gullig som skjussade mig till Hospice där farmor är nu och jag var där hela dagen vilket kändes bra. Mot kvällen kom kusin Emma förbi och ville se lägenheten och vi käkade semlor. Skönt med sällskap! ♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback