KOM UT NU LILLA M!

Lilla plutt, du komma ut nu? Vi väntar och längtar ihjäl oss efter dig! Fast han får nog vänta lite till då jag vaknade så förkyld idag, jag är så rädd att han ska få RS viruset som sägs vara de värsta i år. På Nyhetsmorgon sa läkare att man ska helst hålla sig hemma inomhus till början på April! De skrämmer mig lite. Men folk får hälsa på om det är hundra procent friska och tvättat händerna såklart. Det första jag vill göra när han kommer (om vi tre är friska) är att åka direkt till Hospice hud mot hud med honom i nå bärsjal så farmor får träffa honom och snabbt in i bilen igen, sen kan jag hålla mig inne så gott som det går men det är det enda jag planerat och önskar.
 
Jag har plockat lite med hans saker och kläder idag, hur söta är inte små barn kläder? Älskar Newbie, Lively och så neutrala färger som möjligt, mjuka stickade kläder är också så gulligt. Jag är så tacksam över allt fint vi fått till våran pojke, vi har så fina vänner och släkt! Speciellt de som lagt tid på att göra något personligt till just våran bebis, jag blir så rörd! Min vän Jeanette som sytt ett jättefint babyneste som jag älskar, så gulligt av dig! ♥ Caroline&Sarah som ordnade en jättefin blöjtårta samt bakade till min babyshower ♥ Och nallen, världens finaste nalle som farmor kämpat med att få ihop under året med hennes svaga händer det var verkligen något hon ville bli klar med. Älskar den! ♥



Kommentarer

Ohh så fina grejer, =D

Svar: tack :D
Elisa Sivén


Kom ihåg






Trackback