BESLUTSÅNGEST

Nu vill jag förändra mitt hår igen. Det var ett tag sen och jag är trött på att vara helt mörkhårig. Jag skulle vilja ljusa upp det till vår och sommaren, så nu kollar jag på inspiration och är sugen på blond balayage igen, saknar det. Men det finns ju tusen olika sätt och nyanser att välja bland så jag har beslutsångest. Längden har jag också svårt med, ska jag ha långt när bebis kommer eller kort och praktiskt? Jag älskar långt hår på ett sätt men hatar när det är blött, att de bara hänger rakt utan frisyr och känner mig tråkig. En lobb är snyggt men inte för kort.. Haha stackars Amanda på Hairdesign By Amanda, jag är världens jobbigaste när de kommer till hår haha! Men brukar ha bestämt mig när jag väl är på plats vilket är snart, längtar! ♥



Kommentarer

Brukar du inte alltid ångra dig när du gjort blondt? ja tkr inte du inte ska köra för ljust!!
längd är svårt du passar i både kort o långt :)

Svar: haha nja haft ombre rätt länge innan de här bruna för tänker inte göra hela håret blont igen då vet jag att jag ångrar mig när de bara blev "gult" hela tiden förut.. ja svårt med längd, tack :D
Elisa Sivén

haha de går bra för mig , jag tkr inte du ska köra för ljust! * haha :*

Ja det finns verkligen hur mycket som helst att välja mellan :P

Svar: ja eller hur :D
Elisa Sivén


Kom ihåg






Trackback