MISS WORLD CASTING 2017

Jag har hjälpt min kusin Emma bakom castingen som hon hade för Miss World ikväll. Jag älskar att anordna event och fester så det här har varit väldigt kul att få hjälpa till med lokal och planering, det är något jag kommer försöka göra mer av efter mammaledigheten. För nu känner man att energin är låg och foglossningen gör ont men jag satt mest i juryn ikväll och skötte det därifrån så det gick bra.
 
Tusen tack till Aros Congress Center för att vi fick vara där och till Åsby Hem&Trädgård som stod för de vackra buketterna till de duktiga finalisterna som nu gick vidare till den stora finalen den 16 April på Grand Hôtel i Sthlm! Och tack även till Therese och Amanda som satt med mig och Emma i juryn ikväll! Nu har jag nästan precis kommit hem, ska slänga av mig klänningen, sminket och sätta på mig sköna mjukisar igen. Trött och gravid men fortfarande driven ;) 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback