MODEREPORTAGE

Idag har jag fått äran att göra ett nytt modereportage för Västerås Tidning's nya bilaga Kvinna! Jag har gjort lite modereportage och hemma hos reportage tidigare för dom så det är kul att få köra igång lite igen! Och jag fick fria händer och har alltid velat göra före och efter reportage så det gjorde jag idag trots världens smärta men de är tur att man kunde vila och få hjälp ;)
 
Jag fotograferade, stylade med kläder&smink och håret blev självklart stylat av grymmaste frisören Amanda som äger Hairdesign By Amanda. Vi brukar hjälpa varandra med olika projekt så det här ska vi fortsätta med då vi är ett bra team! Och den duktiga modellen jag valde till de här första uppdraget är också en vän till mig, men vem det är får ni veta när resultatet kommer ut i tidningen! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback