V36

Jag har knappt gått ut från lägenheten sen förra veckan, bara korta vändor med Nelly som måste rastas såklart. Foglossningen har blivit värre och mina dagar består av att försöka röra mig lite, men mest ligger jag i soffan med världens smärta. De som har foglossning under graviditeten vet vad jag talar om medans andra inte förstår och tror att vi bara klagar på graviditeten.. Men de är en smärta som sitter i bäckenet hela tiden och nu gör det ont i sidorna som värker och förbereder sig för förlossning, fyfan!
 
Men nu är det bara 4 veckor kvar förhoppningsvis sen kan det ju alltid gå över tiden men snart så! Vi är så taggade och nervösa såklart. Besöket senast hos barnmorskan gick bra i alla fall, hjärtat slog fint och han låg bra till i kurvan sist var han under så de hade bättrat sig! Och han ska helst vara fixerad till nästa gång då barnmorskan kunde känna hans huvud men de var fortfarande rörligt. Så på fredag är min nästa tid och då ska jag även få ta blodprov som man gör varannan gång och jag hoppas mina värden har bättrat sig. Men så länge han mår bra så är jag nöjd. ♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback