V38

Nu har han äntligen fixerat sig! Var hos barnmorskan i fredags och allt var bra med honom! Jag fick även ta blodprov den här gången så får se hur det gått med mina värden. Något som har kommit nu är jobbig kliande känsla på mage&bröst, jag blir galen! Nu har jag köpt Mandel olja som många tipsat om som jag häller över mig och så sa även barnmorskan att jag får prova med allergitabletter som skulle dämpa kliandet då huden töjer sig väldigt fort nu i slutet. Så nu äter jag dom plus järn, magnesium, folsyra tabletter varje dag.. Har jag sagt att jag längtar tills graviditeten är över? 
 
Tankar annars just nu är att vi har lite glömt att det snart är dags, väldigt snart! Vi har hela tiden tänkt att de är så långt fram och att vi hinner förbereda oss. För nu är flytten mest i fokus eftersom det kommer först eller ja, förhoppningsvis hinner vi flytta klart innan han vill titta ut. Och Andreas va så söt när han kom hem från jobbet här om dagen och bara "vet du, snart flyttar vi ju och sen är han här! han kommer ju direkt efter, snart!" haha! Någon som börjar bli nervös? Haha, vi pratar ju ofta om hur det ska gå och om vi verkligen är beredda på det här nu men vi är både peppade och nervösa såklart. Jag önskar bara han kunde få föda istället för mig! ;)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback