HEJDÅ GAMLA LÄGENHETEN!

 
Jag hann göra en liten video innan vi flyttade (glöm inte att sätta på bästa HD kvalitén). Jag saknar redan området med vattnet så nära och skogen, men det finns ju kvar. Här i nya området så är det så nytt så de är inte lika grönt och så än. De håller på att bygga för fullt, vi fick precis asfalt och snart kommer det lite gräsmattor och blommor förhoppningsvis då de lagt ut en massa jord.
 
Jag kommer göra en video eller fler här så fort vi fått lite i ordning. Det är roligare i rörlig video än bilder och även för oss själva. Vi måste bli bättre på att filma Maxells utveckling för de är så kul att se på sen när han blir stor, jag har hur många filmer som helst på mig och mina syskon, släkt när vi var små. Andreas har tyvärr inga, de hade varit kul att se. Han har några bilder bara på när han var liten som jag ska visa, han är såå lik Maxell! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback