TILLSAMMANS I 8 ÅR IDAG!

Idag den 20 juli firar jag&Andreas 8år! Tänk att han har orkat med mig så länge ;) Han är den mest finaste människan jag någonsin har mött på alla sätt. Vi får höra mycket om hur vi lyckats hålla ihop så länge och fortfarande vara kära och aldrig bråkat.

Och det sistnämnda är väl inte helt sant för självklart så tjavsar alla par, men vi har aldrig storgrälat så att vi blivit osams och inte kunnat prata eller smällt dörrar, skrikit på varandra som man hört andra kan göra (hur man orkar man med sånt?).Våra tjavs går oftast över samma dag och det handlar mest om något i hemmet, typ att jag är slarvig och Andreas lite pedant ;)

Men det viktigaste är att prata väldigt mycket speciellt när den ena känner sig nere eller irriterad då är det lättare att bara prata det är så viktigt. Andreas är världens bästa stöd och vi peppar varandra i allt. Han är inte bara min partner utan även min bästa vän och världens bästa pappa till vårat barn som jag älskar så mycket! ❤️




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback