27 ÅR

Igår fyllde jag 27 år eller var det 72 som lillkusinen Wilma råkade skriva i mitt grattiskort haha! Nu kommer väl rynkorna komma och man känner sig tröttare än förut, speciellt efter en helkväll med tjejerna i lördags (bilden är i dålig kvalité för det är en bomerang men var så härlig så ville ha med den ändå). Det var första gången jag var ut sen jag blev mamma och hade jättekul men kände mig väldigt väldigt trött där runt ett, två (för vanligtvis så går vi och lägger oss senast tio med ögonen i kors). Men Andreas lät mig sova ut både lördag och söndags för att jag skulle orka, han är bäst! Det blev inte en vild kväll direkt, utan middag sedan få drinkar, man är ju inte 18 längre ;) 
 
Igår på själva födelsedagen åkte vi till Mall Of Scandinavia och shoppade lite, fick en jättefin rosa trenchcoat av Andreas i födelsedagspresent som jag velat ha länge, tack min fina! ♥ Vi åt även väldigt goda hamburgare/hallumi burgare på min favorit restaurang där som heter Drama, de har alltid så god mat och trevlig personal och jag älskar inredningen! Jag hade en jättebra födelsedag och helg med mina vänner, släkten och min familj! Tack alla inblandade♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback