SNABBTITT PÅ VÅRAN NYA LYA!

 
Åh det här kommer bli så bra! Jag älskar den öppna planlösningen med köket och vardagsrummet så man kan umgås i samma rum hela tiden. Och rummen blir jättebra, jag längtar mest till att få inreda Maxell's lilla rum som kommer vara de första man ser när man kliver in i hallen. Jag kommer filma lite vart eftersom när vi gör iordning allt, det tar ju ett tag när man har en bebis och en som är hemma men under semestern ska vi fixa det mesta. Jag tror att vi kommer låta alla rum vara vita förutom kanske en vägg i Maxis rum, där vill jag ha en ljusgrå eller kanske en beige nyans men det där med nyanser är svårt det finns ju tusentals! Följ med på våran resa. De här är de bästa lägenhetsköpet vi gjort tillsammans helt klart ♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback