SOMRIGA DAGAR

Det blir mycket picknickar nu med vänner när det är så fint väder! Men jag, Maxell och Nelly håller oss helst i skuggan för jag hatar att ligga och steka i solen om jag inte är i vattnet ;) Men jag älskar solen annars såklart, man mår alltid lite bättre när solen skiner. Men det är sjukt att juni snart är slut, det går så fort! Vi har så mycket att göra nu framöver så man får ta de små chanser man hinner till att njuta av sommaren. Längtar så mycket till våran semester! Vi ska bila vid Västkusten som vi gjort 3 år i rad och ska hälsa på våra vänner i Göteborg och Halmstad. Vi har bokat hotellnätter lite överallt då det kändes bäst med bebis. Annars har vi alltid campat i stuga och även nån natt i tält (de gör jag inte om). Så de blir lite lyxigare semester i år men det är vi värda som nyföräldrar ;)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback