GLOSSYBOX - FEB 2017

Alla ♥-dag boxen kom för några veckor sen och var riktigt fin! Innehållet den här gången var däremot inte lika bra. Februari boxen innehöll en fransböjare från Pick And Pinch, läppbalsam i läppstiftformat från Beauty Made Easy som doftar väldigt sött, parfym från Jeanne Arthes som också doftar väldigt sött och väldigt tantig tyvärr. Sedan ett nagellack i en ljus orange ton från Glam som inte håller alls på naglarna och en ansiktsmask från Mudmasky och de var nog den enda av allt som var bra i den här boxen.
 
Jag tycker att boxarna börjar tilltala yngre mer och mer, då det ofta ska vara väldigt plastiga och söta produkter som antingen doftar eller ser söta ut. Jag började prenumerera för att man fick mer smink och skönhetsprodukter med kvalité förut men nu känns de mer som att de bara kastar ner lite vad som helst för att få ut dom tyvärr. Så nu kommer jag faktiskt avsluta min prenumeration för att jag känner att de inte är värt att få hem boxar som jag knappt hinner testa nu när jag är mamma och så blir det mycket man inte använder som jag brukar ge bort till mina yngre kusiner. Men jag kommer få en sista box som jag kommer blogga om så jag hoppas den blir bättre i alla fall.



Kommentarer

Jag testade boxen i tre månader men tyckte inte att det var något för mig. Jag kryssade i att jag var "sportig/basic" eller något liknande när man valde vad man är för "typ". Jag fick jättesmå prova-på-tuber med olika hudkrämer och så färglösa läppstift.. jättekul med olika krämer, men det kändes som gratisgrejer med tanke på mängden. 😑

Svar: Ja eller hur och när man fyller i vilken "typ" man är och gillar så känns de som att de inte utgår efter de alls! Ja jättetråkigt, jag har blivit nöjd några gånger men inte ofta så jag går ur!
Elisa Sivén


Kom ihåg






Trackback