MAMMALIVET RULLAR PÅ

Mammalivet går jättebra! Det går lättare och lättare för varje dag som går och då menar jag inte att han är nöjd hela tiden. Han kan låta men nu har man mer koll på läget, nu är magknipen helt borta och vi kör på med den mjölkfria ersättningen som funkar hur bra som helst fortfarande. Jag vet dock inte hur länge man ska köra med den? Får fråga bvc sköterskan på torsdag då han även ska få sina sprutor vilket vi inte ser framemot då de kan få hög feber efteråt..
 
Jag ska dit helt själv och hålla i honom medans de sticker sprutorna samtidigt i benen på honom, kommer mamma kunna hålla sig från tårar om han börjar tjuta? Jag är extremt känslig nu för tiden men det blir väl så när man är nybliven mamma med sömnbrist och är mitt inne i en sorg. Men jag har tacklat känslorna ganska bra ändå, det är vissa dagar när jag är ensam som de kommer ikapp men då låter jag det bara få komma hur jobbigt det än är. Men det är tur att jag har en liten son som har ett smile som gör mig hel lika fort igen, han och hans pappa och alla vänner, djuren, familjen gör mig stark ♥ 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback