BABY BEARS

Jag har som vanligt haft fullt upp. De har renoverat i våran lägenhet i veckan, då vi fick klinkers i hallen och spotlights i badrummet bland annat. Och för att inte vara i vägen med en hund som skäller och ett barn som kryper och klättrar på allt så drog jag med dom två till Hallsta och sov hos mina föräldrar i några dagar. De är så skönt att Maxell trivs så bra där och har leksaker, matstol, resesäng och grejer där även världens bästa morbror och mormor&moffa såklart som tycker de är så kul att ha honom och Nelly där ♥
 
Vi hälsade på min mormor och även farfar under dagarna, träffa kusinerna och bara varit i huset. Men jag har även passat på att träffa lite vänner som Denies och barnen! Maxell&Adrian fick en varsin björndräkt och hur söta är dom inte? De är så gulligt också att dom nu får väärldens leende mot varandra när de ses, även mot Adrians storasyster Alicia som är 3år. Det är så kul att ha vänner som har barn i samma ålder! ♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback