TVÅ FINBESÖK I VECKAN

Vi har haft två finbesök i veckan. Bland annat av Maxells lilla granne Lion och hans mamma Karolina, de är så skönt och roligt att ha någon så nära! Det är lättare at vara spontan då och vi har sagt att vi ska försöka gå på promenader mer så vi tog i ordentligt och gick i en och en halvtimme för att hämta ut ett paket. Dock så blev det inte så mycket träning då vi köpte med morotskaka tillbaka haha som vi fikade hos oss men vi hade de trevligt ;) 
  
På onsdagen kom min vän Jeanette och hälsade på med hennes 2 månaders lilla Lovis! Även om Maxell också kom till världen i år så har jag glömt bort att han också har varit sådär liten! Maxell blev så stor bredvid henne och han var väldigt nyfiken. Jag trodde att han skulle vara hårdhänt som han är med hans docka när han ska "klappa fint" men han var så försiktig och snäll :) Det är så kul att ha vänner som också blivit mammor i år, dom förstår hur livet förändrats på ett annat sätt även om jag uppskattar alla mina vänner utan barn också såklart ♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback