GRATTIS NICK!

Igår firade vi våran vän Nick (även Denies blivande man) som fyllde år i fredags hipp hipp hurraa! Dom och några till var först på Prison Island och Laserdome på eftermiddagen, jag skulle också varit med där men eftersom jag har brytit stortån så de blev inget för mig haha! Jag myste med min kusin Tilda i stan så länge och Maxell, det var kul att få lite egentid med henne, de känns som en vän i min egen ålder för sådär mogen var inte jag när jag var 14 kan jag säga som hon är! Fina Tilda ♥
 
Jag följde sedan med henne till bussen, gick till Andreas mamma där Maxell skulle vara medans vi åt middag. Vi åt tre rätters på Varda, till förrätt delade jag och Jocke på räkor sen blev det biff med kappa, röstipotatis och bea sedan chokladmousse, hasselnötsglass, apelsin till efterrätt. Allt var såå gott! Fast vi har i för sig aldrig blivit besvikna där. Mycket trevlig kväll! Vi har alltid planer vilket jag älskar, vi prata bland annat lite om nyårsafton och om vi alla lyckas få barnvakt och lite annat ordnat så kommer det nog bli av, hoppas!! ♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback