JAG HATAR ATT TRÄNA


Top - Bordeaux / Tights - Bordeaux / Tights - Pacific / Top - Pacific

 Om jag hade tränat så hade jag velat ha dom här plaggen, såå snygga! Men jag hatar att träna. Det finns inget tråkigare. Jo typ Game Of Thrones men i alla fall. Jag önskar jag kunde känna glädjen att ta tag i det, men jag tror att folk ljuger när de säger att de älskar att träna? Det kan man inte göra. Men det är bra att röra sig, det kan jag hålla med om och jag borde göra det mer, för jag har så ont i ryggen jämt. Så jag ska försöka göra övningar hemma för ett gymkort känns ovärt att köpa när jag inte ens orkar gå från vardagsrummet till köket.. Men man kan väl ha träningskläder fast man ligger på soffan och går ut med hunden? ;) De är ju fortfarande snyggt och så känns det som att man tränar!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback