NYA VLOGGAR PÅ G!

 
Åh vad jag kan sakna promenaderna längs vattnet vid våran förra lägenhet. Här finns de inte lika mysiga promenadsträckor även om vi bor nära en skog istället men jag dras till vattnet mer. Jag blev lite sugen på att filma lite igen kanske filma hur en vanlig dag ser ut för oss här i Örebro? Fast de kanske inte är så kul att titta på? Jag ska i alla fall filma i helgen!
 
Jag måste bättra på min energi märker jag i alla fall när jag ser tillbaka på filmerna, visst jag har inte mått toppen men de kan alltid bli bättre! De är kul att spara och gå tillbaka och titta även för att se Maxells utveckling. Det är viktigt att filma när de är små tycker jag då jag själv har massa filmer på mig och mina syskon från när vi var små. Andreas har tyvärr inga alls, bara några få kort men de hade varit kul att se honom som liten! Maxell är för övrigt sjuk lik Andreas när han var liten :)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback