RABBLE - THE NATURAL STOP BEFORE YOU SHOP!

Jag älskar Rabble! Speciellt nu när jag är mammaledig då jag blivit grym på att hitta bra erbjudanden! När vi är på stan t ex och ska köpa något speciellt så tittar jag alltid i RABBLEAPPEN ifall de vi ska köpa finns med där. Eller om vi ska käka nånstans vilket vi gör ganska ofta så kan vi få de till bättre pris eller deals vilket är bra! En nyhet i appen är att man kan skriva in där man befinner sig så kommer det upp erbjudanden precis där man är vilket är väldigt bra!
 
Det är ju egentligen bara dumt att slösa pengar i onödan! Vi vill gärna kunna spara så mycket som möjligt i månaden men även kunna leva och göra saker. Man kan även skriva in sin mejladress och få nyhetsbrev gratis på så man inte missar något erbjudande om man t ex har tittat på en klänning som man verkligen vill ha men inte har råd till så kommer mejlet där du kan få klänningen till ett bättre pris, då blir man ju väldigt glad och kan köpa den direkt!
 
Så mitt bästa tips är faktiskt att titta igenom appen varenda gång ni ska handla, äta eller göra något då sparar ni pengar! Vi shoppar även på nätet en del och även då tittar jag alltid igenom RABBLE.SE för att hitta de grymmaste erbjuderna! Så vi använder det överallt vilket är så smidigt och enkelt! 
 
Just nu kan du t ex få 20% på Na-kd, 20% på Nelly, 50% på dyraste varan och även fri frakt på Ellos..bra va morsan? ;) Och för oss som har barn så kan man just nu få upp till 70% på allt för Halloween på Lekmer.se, de är ju skitbra! Så alla dessa erbjudanden plus en massa till hittar du på RABBLE



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback