RUN FOR YOUR LIVES

Nu har Andreas tagit ut pappaledigt på fredagar så det är jättekul att ha honom hemma tre hela dagar! ♥ I helgen har vi bland annat hälsat på hemma hos Anders flickvän Malin som bor här i Örebro, jättetrevlig tjej som jag träffat lite smått tidigare. Vi alla gick ner till eventet "Run for your lives" för att titta och heja på Denies&Nick som sprang. Det är ett lopp där människor springer och ska akta sig för zombies som det var fullt av i hela stan då Örebro har förvandlats till Spökstaden den här Halloween veckan.
 
De var ganska läskigt i mörkret när vi skulle igenom parken där det var zombies som även går mot folk som inte är med i loppet. De är kul att de lagt ner så mycket jobb och att hela stan är omgjord till en zombie stad med bilar som var omkull välta, gamla polis och ambulans bilar, lik på gatorna, hinderbana, eld, allt möjligt. De har även spökvandringar i slottet men det är jag lite för feg för och då tror jag även att Maxell skulle reagera lite mer än vad han gjorde på stan. Han brydde sig ingenting, jag tror att han tror att människor ser ut så ;) Jag har lite lust att springa loppet nästa år men får se!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback