SENASTE VECKAN - FINBESÖK, UTGÅNG OCH BRUTEN TÅ

Under den senaste veckan så har jag fått besök av min barndomsvän Linnea och hennes Christofer från Göteborg, Linnea och jag kom fram till att vi känt varandra nu i  hela 23 ÅR! Det är galet men om man har varit vänner i så många år så är man vänner för livet, det vet jag att vi kommer att vara även med hennes storasyster Amanda som jag också är väldigt nära vän med, dom två har alltid varit som systrar för mig då vi växt upp mittemot varandra ♥
 
Jag åkte till Lost City (äventyrsbadet som vi har här i Örebro) med kusinerna och co i fredags. Vi var där på kvällen så vi var nästan helt själva där, så mysigt. När vi var där i somras med våra vänner så var det långa köer till allt så det var väldigt skönt att slippa det. Jag var så klantig som åkte upp mot kanten i en vattenruchebana så jag flög av min ring och landade på nå konstigt sätt på min stortå som jag sedan inte alls kunde stå eller gå med så där var det slut åkt för mig ;)
 
Foten bulltade av smärta resten av kvällen, trots det så åkte jag med dom hem mot Västerås där jag gick ut och tog några drinkar med Denies för jag tänkte att de inte var så farligt. Jag fick halta mig framåt och måste sett jättefull ut.. Men det var trevligt trots smärtan och att jag var helt slut efter dagen (man är inte 18 längre..) Men vi tog det lugnt, satt på Folkets och drack jättegoda drinkar bara vi ♥
 
Sen sov jag hemma hos dom i deras stora härliga säng, på morgonen kom deras barn och myste emellan och de var helt okej då jag hade lite bebispstinens! ;) På dagen var min tå och hela foten större än någonsin och blå lila, den va och är bruten så jag kunde knappt röra mig, jag fick låna tre storlekar större Nike skor av Nick tack! Vi åt lunch på stan med Sarah sen var jag tvungen att ta mig hem med tåget. Jag skulle varit kvar en natt till men jag hade för ont så det gick inte. Det fick bli en mysig lördagskväll med min älskade familj istället ♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback