FRÅN BOTTEN TILL TOPPEN

När jag bloggade sist så skrev jag ut lite att jag inte mår helt okej. Jag är inte helt på topp än för det tar ju som sagt tid även om jag gärna önskade att jag var det. Men jag har insett att jag bara måste försöka kämpa på. Och nu har jag sett till att jag har en massa kul att se framemot och har fått fler idéer och lite mer glädje tillbaka. Självklart är jag ju glad över att ha världens bästa omkring mig och våran underbara son som förgyller mina dagar, så misstolka mig inte. Det är bara jag i mig själv som tacklas med känslor. Men nu ska det bli ändring på det!
 
Jag kommer ta tag i min kreativitet så mycket som de bara går för det är då jag mår som bäst. Man måste våga här i livet och de säger jag till alla andra så då måste jag ju göra det själv. Kör på med det du tycker om! Så är det bara, livet är för kort. Och jag hatar när folk säger att de hatar sina jobb, gör något åt det! Ta tag i livet! Jag är så peppad nu och det är tack vare mina nära&kära men ett extra stort tack till barampampaaam:
 
Min galna men underbara vän Denies som jag pratar med varje dag och vi peppar varandra till tusen. Hon är gaaalen och jag älskar henne för det! För jag är likadan, jag vill också att de ska hända saker fort, vi har så mycket idéer som vi vill få ut. Så vi har planer på g tillsammans och de ska bli så kul att få göra detta med någon som är lika taggad! Jag är så glad över att jag har henne i mitt liv, alla borde ha en Denies ♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback