HOS FRISÖREN

Äntligen hade jag min frisörtid hos bästa Amanda på Hairdesign By Amanda! Det var välbehövligt för senast jag satt i en frisörstol var i december! Jag färgar aldrig håret hemma längre då det bara förstör mitt hår så jag har bara låtit det vara efter förra färgningen så de hade blivit alla möjliga färger och utväxt delux! Amanda la i en mörkbrun färg i botten och chokladbrun balayage i längderna, klippte bort toppar och lite lugg. Jag blev supernöjd med resultatet! 
 
Bilderna ger inte riktigt håret sin rättvisa för de skiftade mer och färgerna var mer intensiva i verkligheten än på kort. Men ja man ser på ett ungefär! De känns så skönt att få bli fin i håret igen, så tack Amanda och mina föräldrar som gav mig detta som en tidig födelsedagspresent! 💖



Kommentarer

Supersnyggt!

Svar: tack så mycket :D
Elisa Sivén


Kom ihåg






Trackback