TIME FOR COACHELLA!

Hatt / Halssmycke / Topp / Känga / Choker / Cardigan / Midjeväska / Shorts

 

 Coachella festivalen är igång och ja, det är klart man alltid skulle vilja vara där varenda april varje år men de är inte bara att åka speciellt inte nu när man har barn men det gör ingenting. Jag hade ändå inte orkat festa så länge nu och klarat av den värmen HAHA! (tanten) Men för musiken och stilens skull, JA. Alla är så stylade och snygga och de är så kul att se. 
 
Men festival stilen kan man ju även bära i Sverige i sommar. Jag är lite sugen på den bruna långa cardigan. Jag älskar ju den lite mer rockiga stilen och kommer bära klackar och platta boots med shorts och cardigans i sommar, de är så snyggt! Kanske bära hatt också om jag hittar nån som passar mig, så taggad för sommaren!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback