VALBORG

1. Here / 2. Here / 3. Here / 5. Here / 6. Here / 7. Here / 8. Here / 9. Here

 

Nu till vår och sommaren ska jag försöka våga mig på mer färg än vad jag gjort innan. Det är ju så härligt lite gult eller rosa som piggar upp! Jag älskar satin kavajen, satin över lag! 

 

 Idag är det valborg och de är väl inte så speciellt längre. Jag minns att de var viktigare att fira när man var yngre men nu är det väl kul att träffa några vänner men inget som man direkt firar så stort. Vi ska till våra vänner Caroline och hennes Mattias som bor lite utanför Örebro och käka lite, det ska bli trevligt! Det är så kul att vi har hållt kontakten även med Sarah som vi jobbade med på en förskola. Lite komiskt att vi lärde känna Denies igenom jobbet också för att hennes dotter gick/går på den förskolan, så vi klicka och blev vänner allihopa! 💖



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback