NU VAR DET DAGS IGEN!

1. Här / 2. Här / 3. Här / 4. Här / 5. Här

 
Nästa vecka ska jag börja träna igen, ja det är sant och jag har fått med mig min vän Karolina så nu jäklar! Det känns lättare att ha med sig någon också så vi kan peppa varandra. Vi var ju lite påväg förra året när vi var ute och gick med vagnarna när jag precis hade flyttat hit men nu ska vi köra på riktigt och gå på pass. Jag har ju världens bästa deal med Nordic Wellness så jag betalar 150kr/mån för både pass&gym, hur nice på ett helt nytt gym? Annars kostar de 500kr så jag vill gärna skryta lite för att jag även stod i kö i 2h för att få den dealen när dom öppna haha! Och fråga inte hur många gånger jag varit där sen dess.. men de blir det ändring på nu när jag även fått så fina träningskläder! 😄🙌



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback