KALAS HELGEN!

Det har varit fullfart hela helgen då vi haft kalas både lördag och söndag i förskott för våran Maxell som blir 1år på onsdag! Min släkt kom i lördags, inte alla då min kusin Jimmy blev pappa i helgen så faster och co kunde inte komma vilket är förståligt såklart :) stort grattis igen jag längtar till vi får träffa söta lilla tjejen! :D Maxell blev så glad när han fick syn på alla, Nelly med som skulle lägga sig bakåt mot alla som skulle klappa henne såklart ;) Igår kom några från Andreas sida av släkten och några vänner, vi bjöd inte så jättemånga då vi bara bor på 78kvm och för Maxells skull, han var helt slut efter dagarna ändå ;) Tack alla som kom och för presenterna! ♥
 
Och supertack till grymma Carina Persson som gjorde den här fina tårtan som även var supergod! Det var med hallon&vit chokladmouse innuti och den räckte till allihopa hela helgen! Jag är så glad att vi hittade varandra, hon har detta som en hobby hemma och gjort hundratals olika dekorationer och tårtor! Även väldigt trevlig så henne kommer vi garanterat göra fler beställningar av och hon förstod mig precis hur jag ville ha det! (de är inte många som förstår sig på mina förklaringar haha!)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback