VARFÖR HÄNDER DET ALLTID MIG?!

 

Tights / Hoodie / Ryggsäck

 

Jag var på ett träningspass i veckan på de nya gymmet som har öppnat här i Örebro. Och självklart kan inget gå smidigt i min värld. Så det började med att jag kom lite försent, skulle registera mig i kassan men de strulade så hon bad instruktören att vänta in mig.. vilket inte behövdes tänkte jag som kunde gymma lite istället för att gå på passet som jag ändå kommer att komma försent till. Men hon sa trevligt att de väntar på mig, så jag blev ännu mer stressad, bytte om fort och kom in i salen där alla står och tittar på mig såklart.

 

Instruktören säger till mig att de finns en plats ledig bredvid henne LÄNGST FRAM! Bara de gjorde mig nervös eftersom jag inte har gått på de här passet tidigare men de tog ju inte slut där, nä såklart så säger hon att hon ska filma dagens pass! Då ser jag kameran på ett stativ och tänker, ska jag gå ut nu eller bara köra? Det var bara att köra och jag hoppas inte att den där filmen hamnar tillgänligt för någon haha!  FYFAN varför ska såna här saker alltid hända mig?! 30 minuters Cxworx som jag aldrig gjort förut var väldigt tufft men jag kände mig ändå så stolt över mig själv som ändå gick dit och gjorde skiten. Så nu ska jag försöka gå på minst två pass i veckan för om jag överlevde de här så klarar jag allt ;)




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback