BEROENDE AV BARNRUMSINSPO!

(null)
Tänk att det kan vara så kul med barnrum! Vi längtade redan när jag var gravid till den dagen då vi skulle få fixa ett barnrum till Maxell och att han faktiskt skulle uppskatta det. Och den dagen är kommen! Nu kryper han in i sitt rum och älskar att leka med sina saker, populärast just nu är såklart köket där han lagar soppa av sina Babblarfigurer och så bjuder han till mig och Andreas så vi ska slurpa så gör han likadant,de är så kul! 
 
Vi är inte klara med hans rum så därför har jag inte några bilder än. Jag kan kanske gör nån vlogg sen men det blir ju inget stort projekt eftersom det är så litet vilket är så synd! Jag skulle vilja göra om hela lägenheten till ett stort lekland som sagt men det går ju inte ;) Men detaljer kan man fixa och dona med så länge. Jag har tagit bort mitt skriv/sminkbord från hans rum, jag satt aldrig vid det ändå så nu ska det bli en myshörna. Det är så kul med inspiration från andra via Pinterest (där alla bilder är ifrån) men ALLA ser i stort sett likadana ut med exakt likadana saker och rum, inge personligt alls..
 
Det är en väldigt stor trend med mörka färger, jag skulle aldrig måla ett barnrum helt mörkt och ha dessa dystra, sorgliga tavlorna som alla har, de är väl inge roligt i ett barnrum? Vi båda tycker om trender men kommer inte gå loss på det helt, bara vissa saker men vi vill ändå blanda in lite personligt. Vi har lite safari djur här och där blandat med vita väggar men gråa detaljer men ska ändå få in lite blått också och ordna med hans myshörna, det är kul att planera tills han själv får bestämma ;)
 
När vi bor i hus i framtiden så önskar jag helst ett sovrum och ett lekrum men förstå om man inte hade en begränsad budget och utrymme vad man skulle kunna göra! Med en livlig fantasi så går det att göra det mesta och det ska bli så kul sen och se vad Maxell gillar för stil och saker. Det var ju en dröm att få bestämma hur man ville ha det i sitt eget rum! (om man nu hade ett eget rum som liten...host host ;)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback