GÖRA OM IKEA BARNKÖK

Och köket blev en succé! Hela morgonen har han lagat mat och diskat ;) Vi tyckte Ikeas vanliga kök var lite tråkigt och ville gärna göra om det. Jag har länge velat göra om ett barnkök, jag minns för några år sen att jag såg det på en blogg och önskade att jag själv hade barn! Så nu äntligen haha! Finns det nå roligare än att fixa i barnrum? Jag önskar jag kunde få göra om hela lägenheten till ett lekland haha! 
 
Vi gillar de stilrena och eftersom Maxells rum har gråa detaljer så fick det bli grått och jag älskar den här matta nyansen som heter B 762 Gnejs Elegant från Bauhaus. Vi la även marmor dekorplast på själva diskbänken och ska göra som små knoppar han kan snurra på till spisen då han älskar att snurra på hjul som sagt ;) Så vi är inte helt klara än. Vi tänkte även spraya alla handtag och kranen i guld men eftersom de gråa gick så bra ihop så låter vi det vara. Och så är det lite andra detaljer kvar men vi leker med det så länge för det är ju roligast! ♥



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback