GOTT NYTT ÅR!

(null)
(null)
Äntligen ett nytt år! Vi ser framemot 2018 med vårat lilla charmtroll! Vi firade in de nya året tillsammans med min ena moster Sirkka som kom över från Helsingfors med sin man och mina kusiner. Min äldsta kusin Miina har två barn, Vanessa på 4år och Elias som kom i augusti så det var första gången vi och Maxell fick träffa sin lilla syssling! 
 
Vi firade hos morbror med olika plock rätter, ost&kex och champagne. Jag har aldrig tyckt om champagne varken med eller utan alkohol som de bjöd på men önskar att jag gjorde det för champagneglas är de finaste glasen enligt mig ;) Jag har även varit nykter i minst 4år nu på nyårsafton och de flesta högtider. Jag tycker inte att man ska dricka bland barn, ett glas till maten fine men inte i större mängder. Så jag hoppas att alla tänkte till lite extra både på jul och nyår och hade en bra kväll! Gott Nytt År!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback