PINK BEAUTY AND NOT MUCH BEAUTY SLEEP


Box / Handkräm / Oljan / Yankee / Parfym

 

Den här veckan är inte så händelserik alls hos oss. Vi har mest varit hemma då Maxell varit förkyld i typ två tre veckor nu och tänder på g så det har inte blivit mycket sömn. Jag trodde de skulle komma upp fler tänder men det har tagit två veckor för EN jävla tand att komma upp bredvid den andra så nu har han två. Så nu är det bara alla andra kvar också då... ser framemot dessa "tand"-veckor. Påminn mig om den här perioden om några år när jag säger att jag kaanske känner mig sugen på ett syskon. Påminn mig även om kolik de första månaderna. Och en hemsk graviditet. Okej? Bra. 




Kommentarer

För oss var bara de första tänderna På Esther svåra (framförallt 1an och 2an.) Märkte inte ens när kindtänderna kom 😁.

Svar: åh va skönt att höra! :) hoppas de blir så här också! ;)
Elisa Sivén


Kom ihåg






Trackback