HALMSTAD

(null)
(null)
(null)
I fredags åkte jag och Malin till Halmstad, Paulina skulle också följt med men hade nackspärr stackarn så hon stannade hemma vilket var tråkigt såklart för vi hade sett framemot de här så mycket ihop. Men de kommer fler gånger😘 Vi kom fram runt åtta tiden hem till Ida och Simon, bytte om och drog ner på stan och käkade på Pinchos, satte oss sedan på Zigges uteservering och avslutade med Shotluckan för de måste man när man är i Halmstad! Det är en liten bar som bara har shots i alla möjliga olika smaker, de finns allt ifrån äppelpaj, soda pop, colanappar till pepparkaka, kanelbulle, princess sparkles mm. Vi tog en varsin soda pop. Man kanske borde öppna Shotluckan i Örebro? 😏
 
På lördagen vaknade vi upp av fiskmåsar, de är väldigt ovanligt för oss men vanligt för alla som bor där. De skriker och gapar över hela stan och kan attackera folk på stan så de har börjat skjuta dom, livsfarliga haha! Så de gapa utanför fönstret och jag och Malin delade rum på deras kontor, så de blev inte lång sovmorgon för oss. Vi åt frukost och drog till Tylösand och hade med oss picknick, ost, kex, chips, vin, vatten och bara njöt av stranden. Jag är den enda av oss som badar så jag tog mig ett dopp i havet och de var såå skönt, de var inte ens kallt så jag önskar att Paulina hade varit med och badat med mig! 😟💖
 
Vid fyra gick vi på After Beach inne på Leffe's där de blev fullproppat på en gång för de hade premiär i lördags. Jag brukar inte gilla coverband men de var riktigt bra, de spelade bra gamla och nya låtar inte schlager dängor som jag var rädd för haha! Så när han sjöng "Lose Yourself" med Eminem och jag la ut de så trodde flera att de var han på riktigt som hade nån förspelning innan hans konsert som är idag i Sthlm haha! Men nej tyvärr men de var riktigt bra! Vi avslutade kvällen med tapas buffé på Zigges som var sååå god, varför finns de inte tapas bufféer här för? Sen orkade vi inte göra något mer, gamlingarna drog hem på soffan och glodde på film istället haha. Tack för en underbar helg mina älskade vänner! 💖



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback